Sunday, October 26, 2008

My Open House

Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar semalam. Aku sampai tak sempat nak amik gambar. Overall, aku penat and puas hati. At least, berjaya juga aku membuat 1 majlis untuk sedara2 and jiran2 ku, yang asyik tanya je, bila nak buat 'open-house' sejak masuk rumah ni;)

Ada 1 perkara yang aku hangin betul...aku terpaksa membasuh cadar bilik tidur ku yang BARU dan baru ditukar, yang merangkumi EMPAT lapis itu, the quilt cover, the quilt, the bedsheet and the mattress protector!! Ini gara2 si Aimi Kapi...ntah air kencing ke susu tumpah ke...habis basah semua. Hangin betul!

Despite the frustration, THANKS so much to my relatives, my friendly neighbours, my colleugues, who were willing to come to the very small-but-impressive house (ahaks:p)...heh, nasib cukup tpt duduk semua, cuma kesian tpt tak luas dan cuaca agak panas. Thanks to Gan and Chan, for the buah tangan. Thanks also to Mak Edah, with the-marvellous-my-feveret bread pudding and the fruit tarts. Oh tidak lupa untuk Ibu tersayang, yang masak Mee Siam & Sup Ayam.=)

Most credit goes to Achik (my aunt) and family, the chef of the day. Masakan semua menjadi dan sedap, cuma 2 benda Achik kena improve lagi : TIME and 'presentation'. Aku dah set kul 12, tp kul 12 baru dia sampai..heh, orang pulak dah dtg. Dah 2 kali kot dia buat camtu...so I guess that her big problem that need to be improved as a new businesswoman. Bab presentation pulak, idak ler teman berapa gemor pakai tupperware2 ni... Takpe Achik, masakan Achik yang sodap tu memuaskan hati & perut tetamu2 saya, I LIKE!!

5 comments:

Juraimee said...

marah btul aku kalau org dok marah bebudak nih..!! budak kecik harus lah tak bley pikir lagik....
btw.. brapa umur budak aimi ka... tuh?? anak saper lah yek... hehehhe..
lain kali pos la sket utk aku lauk2 tuh.... ngeee...

kuizikel said...

matress protector tu leh protect matress je la ek? lps ni kena carik yg quilt protector lak yg ala2 baju hujan ;)

cas said...

heh, aku idok la marah kat dia, budak kecik, apa dia tahu kan..tapi aku hangin la aku kena basuh benda2 tu semua.

anak sapa yek..tu kena tanya kakak dia, kan Kak Ana kan,kan,kan..:D Peace!

kuizikel said...
This comment has been removed by the author.
kuizikel said...

siap tekankn ayat aimi KAPI tu... sah2 adik beradik amran KAPI.. ahahahah.. soh la abg dia basuhkn.. kan kan kan.. mat dyson takleh basuh ke bnda2 tu? hahahhhahaha..

p/s: adikku, adikmu jua wink wink...

//tlg la BUANG word verification ni.. tlg la tlg laaaaaaaaaalalala

 
Template by freebloggerdesigns