Wednesday, April 2, 2008

Selamat Pergi & Pulang Ibu-Ayah

Tadi petang, aku menghantar ibu & ayah ke tempat berkumpul - Masjid Bukit Baru. Abah, Acik sefamily, Cik Nab sefamily dah ada di sana. Tak lama lepas tu Busu pulak sampai. Aku tak sure pukul berapa ibu-ayah bergerak, sebab aku dah balik, masa tu dah 6.15pm, aku pun dah tak larat tunggu. Husna? Dia macam ala-ala sedih la. Ibu & ayah plak yang sedih nak tinggalkan cucu dia ni.


Seingat aku ini kali ke tiga, ibu-ayah mengerjakan Umrah, sekali buat Haji. Dulu diaorg pegi Jordon-Umrah, kali ini pula Cairo-Umrah. Beijing pun diaorg dah pegi. Bestkan. Mereka ikut rombongan travel paling glamer..hehe..Syarikat J&J Mesra Travel & Tours, milik Haji Jamlee.


Why I said so...haha. Tour ni la yang banyak bawak artis-artis pegi umrah dan jalan2 - Fazli Zainal, Jimmy, Faizal, Diddy dan lain-lain. Hj. Jamlee la yang keluar dalam Fail Sulit AF tu tu, yg kononnya 'digosipkan' dengan budak AF tinggi tu <dah tak ingat nama dia>. Ni gambar dia..comel kan:D


Akak sedih?? Idak la sangat, tapi....mana aku nak letak anak aku ni? Uwaaaa:((

Anyway, aku dah kirim doa kat ibu dan piramid=)

No comments:

 
Template by freebloggerdesigns